Thundybirdy Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Ik heb het forum nog eens nagekeken maar zie er niets over staan maar sinds ik de firmware van 20-6 er op heb neemt mijn Topfield 4000 ongecodeerd op. Wanneer ik de cams er uit haal, zowel voor Canal Digitaal als voor een fun-zender kan ik opnames zonder kaart bekijken. Een opname die er nog opstaat van 18-6 is niet te bekijken zonder card echter de eerstevolgende opname van 2-7 en de daaropvolgende wel. Ik hoop dat dit geen oud nieuws is....
Gorilla King Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Komt volgens mij veel meer omdat je tijdens opname niet van zender veranderd bent, probeer maar eens
Thundybirdy Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Geplaatst: 2 september 2005 Dat zou best wel eens kunnen..heb nu een opname gedaan met een Viaccess card (tuner 2) en enorm gezapt op tuner 1 en hier gaat de opname vastlopen bij het afspelen. Neemt niet weg dat een opname van RTL4 van vorige week geheel zonder smartcard kan worden bekeken (en zonder cam). Ongecodeerd is misschien wat ongelukkig gekozen maar hiervoor moest ik altijd een smartcard er in doen voor het afspelen en nu niet..... De opname van voor de firmware waarvan ik geen kopie van heb gemaakt zijn niet te zien zijn zonder smartcard en de opnames daarna wel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen