tonio10 Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Hoi alle Dreamers! Bij het aanzetten van de 7020 gaat de ontvanger altijd terug naar 'n bepaalde zender en transponder.., hoe krijg ik het voor elkaar dat de laatste bezochte zender erin blijft??? Alvast dank voor alle tips!! [color:"blue"] [/color]
oudeis Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Als je de box netjes afsluit, onthoudt hij de zender waar je naar keek. Bij het opstarten schakelt hij automatisch naar die zender. Werkt dat nu niet, dan sluit je de box niet goed af, of er is iets mis met het image wat je gebruikt. - Ruud PS. Ik heb alleen ervaring met de 7000, maar Enigma voor de 7020 is voor zover ik weet exact hetzelfde.
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 en onder afsluiten wordt verstaan een shutdown of reboot, niet standby merDe deze ruimte is te huur
tonio10 Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Geplaatst: 3 september 2005 ik sluit de box netjes af, maar steeds hetzelde, dus keert terug 'n bepaalde zender..
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat het ook te maken heeft met multiboot.
satvet Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Ik kan me iets herinneren uit de handleiding dat de box bij opstarten een bepaalde zender kiest, ik dacht ZDF (tsjaa duits product). Dit had te maken met een zender die op "1" geprogrammeerd is. Nu was die handleiding wel van een oude versie.... Is het altijd dezelfde zender en onder welk nummer is deze bereikbaar, toevallig ook onder "1"?
Yo! Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Citaat: ik sluit de box netjes af, maar steeds hetzelde, dus keert terug 'n bepaalde zender.. Op een 7000 kan het voorkomen dat je /var vol is, en dan kan hij zijn config niet wegschrijven bij het afsluiten (en dus ook niet de laatste geselecteerde zenders). Misschien iets soortgelijks aan de hand? (ik ken de 7020 zelf niet zo goed) Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
satvet Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Citaat: Ik kan me iets herinneren uit de handleiding dat de box bij opstarten een bepaalde zender kiest, ik dacht ZDF (tsjaa duits product). Dit had te maken met een zender die op "1" geprogrammeerd is. Nu was die handleiding wel van een oude versie.... Is het altijd dezelfde zender en onder welk nummer is deze bereikbaar, toevallig ook onder "1"? Even RTFM gedaan, blz. 46; het is ARD en hier start de box mee op na een reset.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen