Olie B Bommel Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 mijn buurman heeft een digit-all SFT 2000 maar krijg niet de maandelijkse update op zijn orginele seca2 kaart, ik moet elke maand zijn kaart even in mijn ontvanger stoppen voor update wat voor software ver. moet ik er opzeten als hij de update wel krijgt kan iemand mij dat vertelen???? graag software ver. en programmatje om inteladen vr.gr. olie b bommel
Olie B Bommel Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Geplaatst: 3 september 2005 Hallo yugi bedankt voor het snelle antwoord, waar kan ik die versie 6.63 vinden en het programetje om het er op te zetten vr.gr. olie b bommel
Gast Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Lid worden van Yahoo gebruikers groep. Daar is alle ondersteunende software zoals firmware te vinden. Groet, Erik
Gast Geplaatst: 9 september 2005 Geplaatst: 9 september 2005 Hoi Ook ik zit met het zelfde probleem. Gisteren heb ik de seca2 kaart gekregen maar de kaart wil niet aktiveren op de digitaal world 2000 tuner Heb intussen ook de nieuwe software 6.63 geinstalleerd. Maar kaart reageert nog niet. Is er misschien een oplossing ?? Bij voorbaat dank. Groeten Tonnie.
wopla Geplaatst: 9 september 2005 Geplaatst: 9 september 2005 hoi apm, zit de kaart er wel goed in op zijn kop chip naar beneden, krijg je de melding smartcard inserted bij aanzetten? zo ja probeer hem dan eens in een andere ontvanger te activeren grt theo 80cm schotel ; topfield 4000pvr; philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen