thur Geplaatst: 4 september 2005 Geplaatst: 4 september 2005 Ik heb vanmiddag de hispasat aan m,n ontvangstmogelijkheden toegevoegd. Wat me opvalt is dat ik alleen de spaanse taal ontvang, terwijl op de astra tequilla wel engelse taal had. Is dit misschien een instelling in m,n ontvanger of zenden ze echt alleen maar de spaanse taal uit?
thur Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Geplaatst: 4 september 2005 Ik heb ook nog even gekeken maar er is bij mij geen een zender waarbij ik engels geluid heb.Bij de meeste zenders zijn er wel 2 audiosporen maar de engelse track is helemaal stil. Ik heb toch het gevoel of er iets aan m,n instellingen niet klopt. Heb een pioneer 1430 met de nieuwste euromuis 5.0 firmware.
jakob2002 Geplaatst: 4 september 2005 Geplaatst: 4 september 2005 kijk eens in het menu 4.1 of de taal instellingen wel op orgineel staat. vu+duo2-vti6.0|vu+ultimo-openpli3.0dvb nexus-s(2.1)+skystar2+hdr4000 pckaart progdvb S2emu
thur Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Geplaatst: 4 september 2005 Ja heb ik geprobeerd maar de QAA track blijft helemaal stil, wie kan me helpen om dit probleem op te lossen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen