knol Geplaatst: 4 september 2005 Geplaatst: 4 september 2005 hallo,de rede waarom ik dat vraag is :een friend van me heeft een dreambox 7000 net als ik.Toen hij de humax5400Z doorluste ging zijn motor kapot,je kunt zeggen ja is dat toeval? Maar zijn er mensen die dit ook doen,want ik wil niet mijn motor kapot hebben.En mensen echt waar ik was er bij,alle`s werkte goed,totdat hij doorluste,de motor was gelijk kapot,Als er mensen zijn die dit ook eens meegemaakt hebben laat het dan weten,Zou het niet kunnen dat hij dubbele spanning geeft of zo(ik zeg ook maar iets).Die friend van mij durft ook nooit meer door te lussen naar een andere ontvanger,kan ik me voorstellen overigens,daarom vraag ik het maar,wie o wie weet hier meer van? Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 4 september 2005 Geplaatst: 4 september 2005 Eea gaat prima zolang de 7000 maar de LAATSTE in de keten is. Dit omdat de 7000 pas echt "doorlust" als hij GEHEEL UIT staat. Dat een rotor hier stuk van gaat lijkt me onmogelijk/toeval.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen