Gast Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 Bestaat er een plugin voor op de dreambox om berichten te sturen naar een andere box? Ik weet dat dit kan via de webinterface en dus ook via wget, maar ik zoek eigenlijk iets waarmee je via de afstandsbediening (op de 'sms-manier') een berichtje kan sturen naar een dreambox in je netwerk.
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Niemand reageert dus ik ga ervan uit dat zo'n plugin niet bestaat?
emree Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Hi, Ja er is zo iets, maar is niet een los plugin. Als je gebruik maakt van gbox kan je met een extra plugin ervoor, gebruik maken van gsms. Hiermee kan je sms'en naar andere boxen in je netwerk. Je hebt een inbox outbox. Gr. Emree
satvet Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Ben wel eens een plugin tegengekomen die naam en nummer van een beller naar ISDN o.a. naar dreambox kan sturen, dus in principe moet het gaan, probeer maar eens messagebox, kun je vanaf een PC een tekstje naar je box sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen