Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Hallo, Ik heb davinci 5 in de flash en wil met flashwizard pro 5.2 een multiboot image op de usb erbij zetten... wanneer ik echter de multiboot file installeer (via flashwizard) op de dreambox, en vervolgens bijvoorbeeld gemini er bij zet, krijg ik geen multiboot "menu" / "keuze" en start mijn dreambox gewoon op in Davinvi Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Thx Pat
MagicOnline Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Ik heb het zelfde gehad toen ik Gemini 2.20 er op wilde zetten. Is een probleempje met de gemini image, als je op de usb-stick kijkt staat er ook geen gemini map op. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Puch Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 [color:"red"] Algemene regel voor multiboot: zet een originele image van DMM in de flash. [/color] Dat zouden jullie nu toch al moeten weten, het is al honderden keren vermeld op het board. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
MagicOnline Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Puch, Ik heb de laatste org 109 image in de flash staan. Davinci5 en de irseca image staan prima op de stick Alleen de Gemini 2.20 wil niet, in fwp gaat alles prima. Echter na de flash geen gemini in het multiboot menu en ook niet op de stick. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Heb hier geen probleem met de gimini 220 op de stick draait ok. Heb in de flash de orginele image zitten.
Puch Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 haal het vinkje weg bij 'smartsettings copy from active image' voor je de image installeerd. Sommige images hebben daar nl last van en worden niet goed geistalleerd iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen