Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Hoi allemaal, ik heb de nieuwe updates voor mijn mvision fs 7000 bootloader open upgrade software gaat goed, stekker er uit en dan geef de deco ERROR en zo is het gebleven, Weet jullie hoe terug te krijgen? hij reageer helemaal niet bedank
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Is het misschien toch verkeerde firmware?? Kijk dat eens goed na!! Kan je hem nog wel benaderen?? Grtz, Steven
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Bdank voor je reacctie, firw. van gxmax,het is niet de verkeerde, en nee ik kan het niet benaderen. weet je wat ik moet doen? bedank
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Je kunt proberen om op de computer alles klaar te zetten zodat je kunt updaten .en dan pas met de knop achterop de fs7000 het apparaat te starten. (ik heb net m2.37 mv fcis7000 0p een jaar oude fs gezet) sukses
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Hij doet niets blijf error bedank, als iemand en oplosing heeft oor ik graag bedank
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Je zal toch moeten rommelen met de aan en uit schakelaar, en dan proberen te connecten, (tegelijk) en upgraden vanuit de bootloader. Vroeg of laat krijg je wel contact. Grtz, Steven
DeBeek Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Welke versie 7000 heb je ?? de oude 7000 of de nieuwere 7000 +E en welke versie software heb je gebruikt de MV_NL of de MDR_NL ??
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Het wil me niet lukken, model is m vision fs 7000 de soft is van gxmax 2.37 wie weet meer? bedank
DeBeek Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 als je de oude FS 7000 HEBT EN DE 2.37_UP_MDR SOFT WARE van GX*AX dan heb je een probleem, deze is niet geschikt voor de oude versie MVision. ook al staan beide modellen voor de zelfde firmware. Tuner uitzetten met schakelaar achterop, boxloader 1.2 opstarten firmware selecteren ( wel dejuiste 237_UP_MV_NL ), via boxloader firmware naar tuner sturen, dan tuner aanzetten met de schakelaar achterop, soms moet je dit een paar keer herhalen, maar het moet op deze manier lukken ( tis mij ook al 3 keer op deze manier gelukt)
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Idd, Ronald, tis mij zo ook al een paar keer gelukt. Gewoon blijven pielen.... @lolo1967, anders zal je ff naar Beverwijk af moeten reizen, dan wil ik het wel proberen. Grtz, Steven
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Hoi jongens ,bedank voor jullie reactie; als ik de decoder aanzet staaat; error op de decoder, dus hij pak nits meer,, weet jullie hoe aan het preten kan krijgen?
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Citaat: Hoi jongens ,bedank voor jullie reactie; als ik de decoder aanzet staaat; error op de decoder, dus hij pak nits meer,, weet jullie hoe aan het preten kan krijgen? Citaat: Tuner uitzetten met schakelaar achterop, boxloader 1.2 opstarten firmware selecteren ( wel dejuiste 237_UP_MV_NL ), via boxloader firmware naar tuner sturen, dan tuner aanzetten met de schakelaar achterop, soms moet je dit een paar keer herhalen, maar het moet op deze manier lukken ( tis mij ook al 3 keer op deze manier gelukt) Dus ook zo niet?? 1 - Tuner uitzetten met schakelaar achterop 2 - boxloader 1.2 opstarten 3 - firmware selecteren ( wel dejuiste 237_UP_MV_NL ) 4 - via boxloader firmware naar tuner sturen, dan tuner aanzetten met de schakelaar achterop. Geen paniek als het de eerste x niet lukt, gewoon de procedure herhalen vanaf stap 1
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Bij punt 4 - zou ik zeggen, FIRMWARE in BOOTLOADER. Wat ook wel eens help is, heel snel uit,aan zetten, een paar keer achter elkaar. Als het lukt, wel WACHTEN totdat het DISPLAY "GOOD" aangeeft. Grtz, Steven
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Bedank voor de reaccties het is net gelukt, dan ,,, ander vraag, als ik de 2.37 in mijn decoder stop zeg dat niet de juiste software is geinstaleer, weet jullie welke in moet? 2.35 of 2.36? bedank,
DeBeek Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Zie je wel het is niet moeilijk, Het is een knutselbak de Mvision, maar je kan hem bijna niet kapot flashen met verkeerde firmware. Je kan gerust 2.37 erop zetten (2.38 is al weer uitgekomen) zorg alleen dat je de goede versie gebruikt de 2.3*_up_mv_nl en niet de mdr versie die is alleen voor de +E versie. de versie op gx*ax is de mdr en niet geschikt voor de gewone 7000.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen