-=Mardini=- Geplaatst: 8 september 2005 Geplaatst: 8 september 2005 Hallo, Ik heb aantal maanden geleden een DM7020 aangeschaft. Daarvoor gebruikte ik DM7000. Nu kom ik een raar probleem tegen. Als je naar "Rotor Instellingen" gaat van de Dream Menu en daarna blauw knop. Dan krijg je scherm met "'richting" links of rechts. Als ik 1x wil draaien naar rechts of links dan draait de rotor niet 1 stap maar ongeveer 5 stappen dus niet 1 sec maar 5 seconden. Dit probleem had ik met DM7000 niet die draaide altijd maar 1 stap als je dat ingaf. Wie heeft dit probleem meegemaakt. Alvast bedankt Vu+Duo,Ubuntu 10.04 LTS Server, DM500,110 ALuSchotel, 0.1 SMart LNB, Stab hh100, En alles is open.
Gast Geplaatst: 9 september 2005 Geplaatst: 9 september 2005 Kleine troost. Ik heb hetzelfde probleem op de 7000 met een 109.d image van Davinci-4. Het is het hadbediening die niet per 1 stap werkt, maar hier ongeveer 1 seconde de rotor laat lopen. Mogelijk is dit ergens in de Enigma ingesteld. Ik zal eens speuren. Gelukkig werkt Goto-X weg goed !
-=Mardini=- Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Geplaatst: 9 september 2005 Citaat: Kleine troost. Ik heb hetzelfde probleem op de 7000 met een 109.d image van Davinci-4. Het is het hadbediening die niet per 1 stap werkt, maar hier ongeveer 1 seconde de rotor laat lopen. Mogelijk is dit ergens in de Enigma ingesteld. Ik zal eens speuren. Gelukkig werkt Goto-X weg goed ! Bij mij draait hij echt 5 seconden. Dus ik kan nooit echt fijn afstemmen als ik dat wil. Maar goto-x functie werkt hier ook goed. Vu+Duo,Ubuntu 10.04 LTS Server, DM500,110 ALuSchotel, 0.1 SMart LNB, Stab hh100, En alles is open.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen