koekjedebij Geplaatst: 9 september 2005 Geplaatst: 9 september 2005 Hoi, Vandaag ben ik er achter gekomen dat de optie 'NEWS' ineens is verdwenen uit het blue panel van Gemini 2.20. Zijn er meerderen die dit hebben? Greetz... Mauce
Gast Geplaatst: 9 september 2005 Geplaatst: 9 september 2005 news schijnt nu door een 'background proces' te worden afgehandeld (ergens tegengekomen in 2.2 changelog)
koekjedebij Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Geplaatst: 10 september 2005 Citaat: news schijnt nu door een 'background proces' te worden afgehandeld (ergens tegengekomen in 2.2 changelog) ok zou best kunnen, maar als je het dan niet meer kunt lezen via blue panel heb je er ook niet veel meer aan.....
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Je moet het vast ergens kunnen lezen, maar ik heb zelf nog geen 2.2 geinstalleerd. Misschien via een nieuwe plugin in de lijst? Overigens staat er in 2.1 al maanden hetzelfde bericht in het news scherm, dus volgens mij mis je ook niets.
PetrosCrete Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Bij blue Panel; Extra settings; ff zoeken en je kan hem aanvinken..... dacht ik tenminste gezien te hebben!!! Grtz,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen