Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Dag Allen, Â Ik kan genoeg vinden over het inbouw van een HD in een DM7000s. Echter wordt er elke keer over een kabelset gepraat die ik niet heb. Â Wat heb ik behalve een HD nodig en waar kan ik het kopen? Â BVD, Â Jan
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 normaal word er bij iedere deambox een setje bij geleverd
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Weet ik, deze heb ik helaas er niet bijgekregen. Zodoende mijn vraag.
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 ik heb er nog een nieuw setje als je wilt mag je het heben groetjes
satvet Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Citaat: Weet ik, deze heb ik helaas er niet bijgekregen. Zodoende mijn vraag. Wat je dus nodig hebt is een retourtje naar je leverancier en anders een voedingskabel en een korte IDE kabel. Heb je wel de bracket?
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 stuur een mailtje naar johny.wijnant1@pandora.be
Ome Merde Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 en waar kan ik het kopen?   via PM of e-mail aub    merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen