Ga naar inhoud


Omruil actie Sagem kabel box


gerritvogels2

Aanbevolen berichten

begin augustus kreeg ik een brief van TV Home dat mijn Sagem box na 16 september niet meer te gebruiken was i.v.m technische aanpassingen aan hun systeem. Hierop heb ik met klantenservice contact opgenomen met de vraag of er ook gekozen kon worden voor de panasonic. ik kreeg toen te horen dat TV Home voor de Samsung had gekozen en dat een andere ontvanger niet mogelijk was. Gisteren kreeg ik de beloofde ontvanger. Althans dat dacht ik. Toen ik het pakket opende bleek daar de Nokia ontvanger in te zitten.(ik dacht dat een andere niet mogellijk was). in een begeleidende brief stond dat de samsung niet leverbaar zou zijn. ik op diverse websites gekeken maar daar zijn ze wel te koop. Ik ben het hier niet mee eens, daar ik nooit voor de Nokia zou hebben gekozen omdat daar geen favorietenlijst mee te maken is. Er is nu dan ook een protest brief onderweg naar de klantenservice.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites


is wel te berijpen aan de ene kant: het alternatief was nokia HOEWEL die niet meer gemaakt worden voor zover ik begreep. Panasonic heeft nog steeds last van kinderziekten als ik de diverse fora mag geloven en de samsung lijkt dan het meest geschikt te zijn. Volgende grap is dat dit jaar wellicht nog een decoder op de markt komt (thomson?) die zowel voor UPC als alle andere netwerken geschikt zijn (zowel nagra2 als irdeto2).

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas wordt de consument hier niet altijd wijzer van en blijken we keer op keer proefkonijnen te zijn bij DVB elektronica.

 

Omdat alles zo goedkoop mogelijk moet, blijken tests onvoldoende alvorens het spul op de markt te dumpen. We kunnen in off topic zo een top tien beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop niet voor je dat je in de protestbrief hebt gezet dat een favorietenlijst maken niet mogelijk is met een Nokia. Want dan zal je als antwoord krijgen dat dit wel mogelijk is. Druk op OK => dan op option => map toevoegen en daarna favorieten kopieren en je hebt je eigen favorietenlijst. Je kunt er volgens mij 8 ofzo maken. Ik heb de nokia al een tijdje en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet bekennen dat je gelijk hebt. In de gebruiksaanwijzing staat dat alleen wijzigen morgelijk is of op naam of op nummer. dat je zelf een favorietenlijst kunt maken wordt niet beschreven. Wel dat je extra mappen kunt aanmaken. Ze bedoelen hier blijkbaar hetzelfde mee. Toch klopt hun verhaal niet. Ik wilde graag een andere box maar dat kon niet zelfs niet met bijbetalen. Nu blijkt dat het wel kan en zelfs zonder bijbetalen. Het kan dus alleen als het hun uitkomt.Als de klant het niet uitkomt maakt hun niks uit. Ik heb nu wel mijn favorietenlijst zoals ik hem wil hebben. Zal ik morgen toch maar effe Bellen.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je punt , maar ook ik heb een Samsung gekregen met de omruilactie en moet zeggen dat de Nokia makkelijker te bedienen is en ook de funcionaliteit beter is. Wie weet hebben ze je wel een Nokia opgestuurd omdat je in augustus al contact hebt gehad met de klantenservice over een andere box. De Panasonic die je eigenlijk wilde heeft geen favorietenlijst trouwens. Deze was bij mij snel de deur uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...