koekjedebij Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Hoi, Ik snap niet waarvoor deze optie is. Wanneer ik een item uit de lijst kies gebeurt er niks en kom ik gewoon weer in het blue panel. Iemand een idee hoe dit werkt en hoe je dit moet toepassen? Ik dacht altijd dat je hiermee een functie uit de quickbutton-lijst aan de gele-knop kon linken. Als dat zo is dan werkt het niet bij mij, want bij mij werkt de gele knop om het audio-kanaal te kiezen
Toine Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Daarmee geef je de gele knop de funktie die je in dat menu uitkiest. Normaal is de gele knop voor de plugins, maar je kunt b.v. ook een klok aan de gele knop hangen. Toine
koekjedebij Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Geplaatst: 11 september 2005 Dat bedoel ik dus. Maar als ik -zoals in jouw voorbeeld- 'Clock' kies, dan nog krijg ik gewoon het audiostream-keuze menu als ik op de gele knop druk. Of zou het alleen op de 7000 werken en niet op een 7020?
Toine Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Tja, dat is dan vreemd. Bij mij werkt dat wel zo... gebruik je de laatste gemini?
koekjedebij Geplaatst: 11 september 2005 Auteur Geplaatst: 11 september 2005 yep heb 2.20 op een 7020 draaien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen