TheWizard Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Mijn Topfield 4000 met Aston 1.05 module loopt steeds vast. Het lijkt er op dat het met de module te maken heeft. Enige oplossing is stekker trekken. De laatste software zit er in. TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 vreemd want bij mij gaat dat prima samen. Word hij niet te heet? Staat de Topfield vrij zodat hij zijn warmte kwijt kan? Probeer eerst eens zonder aston zodat je 100% zeker weet dat dit ermee te maken heeft. Het kan ook een voedingprobleem zijn.
Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Gebeurt dat toevallig op momenten dat de harddisk aangesproken/gebruikt wordt ?, ik heb pas een geval gehad dat hij krakend vastliep aan het eind van een opname, dit was een HD probleem...
PeHa Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Heb dit probleem ook gehad, harddisk gewisseld en probleem over. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen