Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Ik sta op het punt 1 van de volgende 2 PVR's te kopen: 5000 masterpiece 5510 Ik lees op het forum dat de component uitgang op de 5000 slecht functioneerde en dat de beeldkwaliteit voor een LCD scherm met de 5510 beter is. Ik ben echter gevallen voor het uiterlijk van de 5000 masterpiece. Past beter bij mijn stereoinstallatie. Ik kan echter nergens vinden of de hardware voor de scart uitgang nu overeenkomt met de 5510 of met de 5000. Aangezien het 1 van de nieuwere modellen is verwacht je dat het opgelost is, maar aangezien ze in de productaanduiding nog refereren naar de 5000 heb ik zo m'n twijfels. Beeldkwaliteit is erg belangrijk voor mij (zoniet belangrijkste). Wie weet hier meer van of heeft de masterpiece ook via component op z'n plasma/LCD aangesloten? Zijn er tevens meer verschillen tussen deze PVR's dan de embedded CONAX en alfanumeriek display in de 5500? Wie o wie weet meer....
winwiz Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Ik weet niet zeker of in de masterpiece de (simpele) modificatie al standaard is uitgevoerd. Je kunt natuurlijk altijd RGB kiezen of zelf modificeren. Wat ik globaal heb gelezen zit er bij de Topfield bijna geen kwaliteitsverschil tussen YUV en RGB. De een gebruikt liever RGB de ander YUV. Ik heb het nog even opgezocht: Dies ist der Thread zur Umrüstung: http://board.topfield.de/viewtopic.php?t=10060 Zugegeben, die Bilder sind nicht so toll, aber welche Information erhoffst Du Dir? In dem Thread steht alles Wesentliche drin: - Kondensatoren C73, 74, 76 für YUV und C85, 86, 88 für RGB - Kapazität 1 µF - 2,2 µF - Pluspol in Richtung Gehäuserückwand - SMD-Kondensatoren werden nicht entfernt, neue Kondensatoren parallel darübergelötet Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen