Ga naar inhoud


Panasonic uit productie


opzolder

Aanbevolen berichten

Las net op www.tvhomeforum.tk een bericht van de importeur van de Panasonic TU-DC40RD, dat deze uit productie is en de importeur door de voorraad heen is. Dus de Panasonic zal nog maar kort verkrijgbaar zijn en dan moeten we het tijdelijk stellen met nog maar twee verkrijgbare werkende Irdeto2 -decoders: Samsung en Nokia 119C. Overigens blijft de ondersteuning voor de Panasonic.

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoorde via een kennis hetzelfde. Ook wist hij me te vertellen dat de bekende Nokia decoder waarschijnlijk ook niet meer geproduceerd gaat worden, iemand daar ook al iets over gehoord?

Dat zou betekenen dat er straks helemaal geen keus meer is...

Nokia D-BOX II AVIA500 - Multicam 3.0 - Sportster Pro 1.10 RC010 - NewCS 1.50 - CCcam 2.04

Nokia D-BOX II AVIA500 - Sportster Pro 1.10 RC010 - CCcam 2.04

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eveneens op www.tvhomeforum.tk wordt er gemeld, dat of de Nederlandse importeur (Revah) stopt met de import van de Nokia 119C of dat Nokia met de productie stopt. Het is me niet duidelijk welk van de twee. Maar dat er iets aan de hand is, staat vast getuige postings van "anoniem" (=medewerker van Essent) op het TV-Home forum.

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

de panasonic wordt niet meer geleverd omdat de fabrikant (niet panasonic)hem niet meer maakt.

tijdens de ibc is er door panasonic een nieuw contract getekend voor de levering van een hdd kabelbox.

ook samsung komt met een hdd box heb er al even mee mogen speelen is een leuk apperaat.

er komt geen losse module voor irdeto omdat ze het allemaal in eigen hand willen houden.

verder komt er in november nog een box van stv wat dat er voor een is weet ik nog niet maar denk single tuner om het panasonic nokia gat te dichten.

 

regards bommeltje.

[color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color]

[color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color]

smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...