Ga naar inhoud

dreambox Bestanden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ff worstelen met de titel....

Maar 2 puntjes :

1. De dreambox sources, allemaal goed uitgelegd via de website en allemaal meer, maar bij het compilen moet ik source files hebben, maar hier en daar blijken bestanden gebruikt te worden die nergens meer op het internet te vinden zijn. Bijv. portmap waarbij ik een portmap-5_8.diff.gz bestand moet hebben. Hoe willen ze dit ooit hebben bij het ontwikkelen van een image als de bronbestanden al niet eens te vinden zijn.

2. Dreamboxedit / dreambox gebruikt een aantal bestanden voor opslag van sat ed. Bijv. /etc/sattelites.xml en in /var/tuxbox/config/enigma nog een stapeltje boeketten. Maar de db gebruikt nog een aantal bestanden die ik niet kan traceren. Bijv. waar haalt de db de gegevens vandaan die te vinden zijn onder menu->setup->services zoeken->satteliet configuratie.

Is er ergens een pagina/url die hier duidelijkheid over geeft.

Geplaatst:

Mbt de sources: gebruik je de OpenEmbedded distributie (DB7020+) of de oude cvs methode?

In het laatste geval: welke handleiding heb je gevolgd voor het bouwen? Op een flink aantal pagina's staat namelijk nog een verouderde beschrijving...

- Ruud

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen