YUGI Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 wil graag mijn dreambox in een draadloos netwerk met usb stick van het merk smc opnemen.wat heb ik daar voor nodig,gebruik de laatste gemini.ja ik heb het andere bericht gelezen dat je beter een accesspoint kan nemen,maar wil graag even proberen om het met een usb stick aan de praat te krijgen,lijkt met lekker handig weg de kabels. gr yugi.
dAF2000 Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 Als je voor 'n USB-stick kiest, kijk dan effe op www.daf2000.demon.nl menu Dreambox voor de ondersteunde sticks. Of 't dan werkt, hangt helemaal van de image af.
YUGI Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Geplaatst: 16 september 2005 jongens welk ip adres vul ik in bij de wifi plugin in de dreambox.is dat het ip adres die in de router staat + het adres van de gateway.of moet ik daar een ander ip adres invullen.enig hulp zou mooi zijn. gr yugi.
dAF2000 Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Voor "gateway" typ je 't adres van je accesspoint in. Je IP-adres mag je zelf kiezen zolang 't maar in dezelfde range ligt. Dat hangt per IP-adres af... net zoals je netmask eigenlijk. Als je het IP-adres van je accesspoint geeft dan weet ik ze wel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen