Gast Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 if you can read this. your scartswitch doesn't work Dit bericht krijg ik als ik menu kies voor vcr? heb ik dan een verkeerde kabel, tv, uitgang ......of iets heel anders. is een dreambox S500 nieuw type Iemand enig idee? image is gemini 2.20
satvet Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Heb je een volledig bedrade scart, of een goedkoop dingetje met het minimum aantal aders?
Gast Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Nee is een behoorlijk dure zelfs .. dikke kabel en goudkleurige aansluitingen. ook een standaard scart geprobeert btw
peter-nmgn Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 op de dream 500 zit ook maar 1 scart! de functie werkt wel voor de dm70x0 serie Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gast Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Ook ik heb eenzelfde probleem. Heb twee verschillende Scart kabels geprobeerd (weinig en veel aders). Moet de DM500 ook van de spanning halen wil ik op de TV andere zenders kijken. Heb anders alleen maar geluid en zwart beeld. Gebruik nu de CVBS (video) uitgang en schakel de TV handmatig over als ik satelliet wil kijken. Het is een workaround en ik hoop op een betere oplossing.
satvet Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 In eerste instantie de vraag verkeerd begrepen (immers wat wil je switchen met maar 1 scart), maar nu denk ik toch dat mijn eerste gedachte in de goede richting zat. Ik dacht dat de auto switch VCR optie bedoeld werd (zorgt er in de 7000 voor de de ene scart wordt doorgelusd naar de andere). De andere apparaten die je op TV wilt, sturen die wel een omschakelsignaal naar je TV en ondersteund je TV op iedere ingang dit signaal? Met name Philips TV's willen dit nog wel eens niet op alle poorten ondersteunen, vooral TV's met 3 (waarvan 2 scart) ingangen)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen