Gast Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Op een CF kaart plaats ik autorun.bat en flash.elf. Ook de nieuwste flash.nfi staat in de root van het CF kaartje. Als ik dan de 7020 aanzet, krijg ik Flash "yes","no" te zien. Kies ik voor "yes" dan blijft te eeuwigen dage de tekst "loading... takes a while" in het display. Heb inmiddels drie verschillende CF-kaartjes geprobeerd. Iemand een idee wat er fout gaat ??
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Grappig (of eigenlijk juist niet). Ik heb precies het zelfde probleem. Alleen in mijn geval treed het alleen op wanneer ik probeer te flashen naar een Gemini Image. De orginele image of hydra gaan wel prima. Ook als ik de Gemini Image op andere manieren probeer te flashen blijft het proces ook steken. Welke image probeer je te flashen?
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Ik probeer de nieuwste nfi van dream zelf te flashen (dreambox-image-dm7020-20050912093221.nfi). Deze file heb ik gerenamed naar flash.nfi. De 7020 ziet he cf-kaartje direct en vraagt om te flashen. Daarna blijft 'ie 'loading...' Welke hydra heb jij geflasht en zou je me die willen emailen? (pa3hfu@xs4all PUNT nl) TNX !!
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Vandaag Gemini 2.20 via de WEB-interface er op gezet. Dit werkt prima. Misschien is dat een idee. De image's zijn te groot om op te sturen. Maar ze zijn vrij gemakkelijk te vinden hoor. (Via Google of SAT4ALL). Hier is te vinden hoe je via WEB kan flashen: http://www.dreamboxx.nu/download.php?view.155
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen