Gast Geplaatst: 23 september 2005 Geplaatst: 23 september 2005 VLC player kan idd het beeld weer netjes rechttrekken m.b.v. de de-interlace functie. Maar dat verhelpt het probleem nog steeds niet in Final Cut Pro. Het viel me ook op dat ik in FCP niet kan exporteren naar MPEG2 terwijl ik dit wel zou moeten kunnen omdat ik ook het programma DVD Studio Pro geinstalleerd heb (deze moet ervoor zorgen dat je ook MPEG2 kan exporten heb ik begrepen). Ik heb al geprobeerd beide programma's om de beurt te deinstalleren en installeren maar dit helpt niet. Weet iemand hier misschien iets meer van? En over conversie-tools ik heb al heel veel zitten zoeken en aanpassen maar nog steeds geen echt goede gevonden die de afgespeelde beeldkwaliteit van een met "de-interlace filter" VLC player benadert. Dus als je er een weet laat het me horen.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Omdat een .ts-bestand van iemand anders met hetzelfde type Dreambox geen enkel probleem gaf, heb ik de Dreambox teruggebracht naar de leverancier. Die gaat het nakijken..!
M-Jay Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Citaat: VLC player kan idd het beeld weer netjes rechttrekken m.b.v. de de-interlace functie. Maar dat verhelpt het probleem nog steeds niet in Final Cut Pro. Het viel me ook op dat ik in FCP niet kan exporteren naar MPEG2 terwijl ik dit wel zou moeten kunnen omdat ik ook het programma DVD Studio Pro geinstalleerd heb (deze moet ervoor zorgen dat je ook MPEG2 kan exporten heb ik begrepen). Ik heb al geprobeerd beide programma's om de beurt te deinstalleren en installeren maar dit helpt niet. Weet iemand hier misschien iets meer van? Je kan met FCP zeker wel exporteren naar MPEG2 , dit kan met Quicktime Pro en met Compressor. Gewoon vanuit je File menu export movie en dan kan je kiezen of je QT of Compressor gebruikt. Hier heb je geen DVDStudioPro voor nodig. FCP installeert QTPro en Compressor ook gewoon mee. Xtrend ET10000, 1xDVBS 2xDVBC | Triax 78cm | Invacom SNH-031 0,3dB LNB | Moteck SG-2100Samsung DCB 9401R | 3 Raspberry Pi (XBMC, Domoticz) | AppleTV2 | Apple TV 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen