tellar Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Ik had een klein probleempje met het opstarten van newcs onder fedora core 4. Newcs geeft namelijk de foutmelding: "error while loading shared libraries: libcrypto.so.0.9.7: cannot open shared object file: No such file or directory" Dit bestand in Fedora core 4 heet "libcrypto.so.0.9.7f". Nu heb ik in deze post: newcs beta 4 iets gevonden over een symlink die ik moet maken. Het commando zou dan moeten zijn: "symlink libcrypto.so.0.9.7, libcrypto.so.0.9.7f" Nu geeft fedora aan dat deze dit commando niet kent. Is dit commando op zichzelf goed en hoe krijg ik dit commando uitgevoerd op fedora core 4? ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 ln -s is het command om een sym-link te maken, dus: ln -s source-file symlink naam, om nog specifieker te zijn: ln -s libcrypto.so.0.9.7f libcrypto.so.0.9.7
tellar Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Geplaatst: 16 september 2005 He thanx. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen