Gast Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 Hallo, Ik heb een vreemd probleem met de beeldweergave uit mijn 9302S. Beetje moeilijk te omschrijven maar er zit aan de rechterkant van het beeld een verticale baan van ongeveer 1 cm welke eigenlijk aan de linkerkant hoort te zitten. Als je een beeld hebt wat aan de linkerkant donker is en aan de rechterkant licht dan zie je uiterst rechts dus een donker stukje beeld van de linkerkant. loopt er iemand door het beeld van links naar rechts dan zie dit ook in de baan van 1 cm aan de rechterkant. Dacht eerst dat dit aan de tv lag maar bij dvd is het beeld goed. Heb de standaard v20(dacht ik) erin en momenteel geen emu etc.. Iemand een idee? tnx.
Gast Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 Probeer eens Sat.ontvanger en TV. beiden op RGB signaal te zetten, waarsch.is het probleem dan verholpen. Suc.Simpelman
hansje2 Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 heb ik ook gezien, maar het leek er op dat het niet op alle zenders optreedt. ik heb bij TMF aan de rechterkant inderdaad een zwarte balk gezien. originele software v20
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 tnx, ga ik vanavond even proberen maar hoe zet ik hem op rgb?
Gast Geplaatst: 19 september 2005 Geplaatst: 19 september 2005 Toppie, even op rgb ingesteld en tot nu toe lijkt het te werken. bedankt voor de tip!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen