TheWizard Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 Ik heb 2x DBR-S210 met laatste patch van Euromuis die geen beeld geven op de Ned. zenders. De ontvangers zien de kaart wel maar geen beeld. Pid staat goed. TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Gast Geplaatst: 17 september 2005 Geplaatst: 17 september 2005 Citaat: Ik heb 2x DBR-S210 met laatste patch van Euromuis die geen beeld geven op de Ned. zenders. De ontvangers zien de kaart wel maar geen beeld. Pid staat goed. TheWizard! Heb je na de firmware de bijgeleverde eeprom geprogrammeerd? Als je voor het programmeren van mijn firmware een ander type eeprom in je decoder hebt gehad, b.v. de twee LNB versie, dan kan het zijn dat je de firmware en eeprom nogmaals moet programmeren. Verder, heb je dit ook gelezen: Na het installeren van de firmware en kanalenlijst met k*ys, moet je op diverse zenders een Pidscan doen. Druk op de toets SERV en de decoder staat op SECA2 Zap nu alle NL zenders af inclusief de MTV kanalen, op al die zenders zal je automatisch beeld krijgen, natuurlijk alleen maar als er een originele Canal+ kaart in je decoder zit,druk nogmaals op de SERV toets en de decoder staat weer op MULTICAM. Zet de decoder nu op standby met de afstandbediening om die gegevens op te slaan in het geheugen. En dit: klik hier Suc6 Grts, euromuis
TheWizard Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Geplaatst: 25 september 2005 Het is gelukt! Wat de doorslag gaf is om bij het +, menu, 5, optie interaktief op ja te zetten... Daarbij moet de emu de 006A bevatten! Desnoods tijdelijk naar 006B omzetten. Anders geen beeld! TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen