Ga naar inhoud

DM7020 incl. Firecrypt kaartje?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi satters,

Heb tijdje terug een DM7020 aangeschaft en daar kreeg ik een kaartje bij:

Access Card 9 - FIRECrypt

En nou heb ik geen idee wat ik hier mee moet / wat het is / wat ermee openstaat.. en of het geactiveerd is.. kaartje lag naast dreambox maar verder geen uitleg/documentatie.. wie weet hier meer vanaf?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Dat kaartje opent 2 sex kanalen op hotbird 13 oost. XTC TV en XPLUS TV.

Ik heb hetzelfde kaartje en het doet het oa. met newcamd en camd3.

Assumption is the mother of all fuckups

Geplaatst:

Volgens mij zou xplustv open moeten staan met dit kaartje.. heb ook even rond gezocht (iets te snel gepost :P) zal vanavond eens testen of het default open staat of dat ik het moet activeren? wat trouwens niet de moeite is maar is wel leuk om even te kunnen testen met interne cardshar (aangezien me tv cabo kaartje niet wil werken -nagra boxkey bullshit- ) kan ik in ieder geval alvast een beetje oefenen :P

Geplaatst:
Citaat:
Dat kaartje opent 2 sex kanalen op hotbird 13 oost. XTC TV en XPLUS TV.

Ik heb hetzelfde kaartje en het doet het oa. met newcamd en camd3.

Moet ik daar nou voor betalen / laten activeren eerst? en hoe lang staat het open indien gratis..? iemand die em echt gebruikt die dit weet?

bedankt voor de reply's
Geplaatst:

Ik heb hem gewoon in een slot geprikt, (geloof met camd3) en toen deed ie het.

Het is een 9 maand abo dat gaat lopen op het moment dat je het kaartje er in stopt.

BTW het zijn allemaal 70's en early 80's films, beetje lage bitrate.

je hoeft er niet voor te betalen, dat heb je al gedaan met de aanschaf van de dreambox. Zie het als een promotie actie voor FIREcrypt (= DreamCrypt) dat standaard in dreamboxen zit.

(-Meelezers, heb ik daar gelijk in?)

Assumption is the mother of all fuckups

Geplaatst:

Wat ik dan echt niet snap, hoe weten ze wanneer je bent begonnen met het kijken naar het kaartje? Hoe weten ze dat je bent begonnen? Als ontvanger stuur je geen data naar de verzender van de zenders.

JaPo

Geplaatst:

De data die zij versturen word door dreamcrypt op de kaart gezet zij hoeven geen signaal terug wanneer de kaart geactiveerd is.

Dus de dag van activatie is de datum van start vanaf dat moment gaan de 9 maanden in lijkt me logisch..

Mazlzlz

Avalon

Geplaatst:

Is het ook mogelijk deze kanalen alleen met EMU en een dopsleutelset te krijgen? (ja of nee is voldoende, weet ik tenminste dat ik niet voor niet ga zoeken)

Geplaatst:

hoe gaat ie open met newcamd of mgcamd?

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen