Gast Geplaatst: 21 september 2005 Geplaatst: 21 september 2005 Beste sat vrienden Ik ben in het bezit geraakt van een hyundai 830c1 en nou wil ik graag daar een andere zenderlijst inzetten. De software is geen probleem is gelukt met downloader 1.00 Als ik de zenderlijst er in wil zetten gebruik ik sat editor De zender lijst zorg ik dat er niet meer als 860 kanalen instaan (ivm beperke capaciteit,heb ik gelezen is dit waar?) en probeer de kanalen te downloaden. Hij gaat verbinding maken en dan slaat ie vast er verschijnt 2222 in display van de ontvanger Wat doe ik verkeerd ? Al vast bedankt voor alle medewerking
vol Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Dacht voor inzetten van setting receiver aan moet staan op kanaal 1
prdehoop Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Probeer voor de settings ook eens downloader te gebruiken. Greetz Prdehoop
Gast Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 DANK JULLIE WEL VOOR HET MEEDENKEN VOOR DIT PROBLEEM. ECHTER HIJ BLIJFT VAST STAAN OP 2222 IK DOE HET ALS VOLGT OPEN DE FILE IN DOWNLOADER OF SAT EDITOR DOE DE ONTVANGER UIT MET DE KNOP AAN DE ACHTERZIJDE OP HET MOMENT DAT IK HEM WEER AANZET SPRINGT IE IN 2222 DE DOWNLOADER GEEFT ECHTER AAN DAT IE DATEPACKET VERZEND MAAR ER GEBEURT NIETS WAT GAAT ER FOUT ALVAST BEDANKT
prdehoop Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 lijkt erop dat je zenderlijst beschadigt is, probeer hem eens in sateditor met een andere naam op te slaan en hem met downloader opnieuw erin te zetten Prdehoop
Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Vermoedelijk ongeschikte lijst voor dat type..
Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 PROBLEEM IS OPGELOST MOET DE JUISTE ZENDERLIJST VINDEN EN DE JUISTE INSTELLINGEN DEZE GEVONDEN BIJ www.hdtforum.de IEDEREEN BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen