Gast Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Zou ik de xbox hdd kunnen gebruiken voor opnames op te doen ? Deze is enkel via FTP protocol te bereiken!
Barabas Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Citaat: Zou ik de xbox hdd kunnen gebruiken voor opnames op te doen ? Deze is enkel via FTP protocol te bereiken! Nee, dat kan niet. FTP protocol is alleen om files te verplaatsen (File Transfer Protocol) van de ene machine naar de andere machine. Dat zeg ik... lezen!
Gast Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Kan niet zoals jij het waarschijnlijk bedoelt. Kijk hier eens anders: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...true#Post920867
Gast Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Ja dat zou kunnen helpen, het is wel niet echt handig. Ik denk dat ik gewoon voor een NAS oplossing ga. Het nadeel is dat er tegenwoordig zoveel toestellen met HDD zijn, en al die schrijfruimte is niet optimaal gebruikt. Vele zaken zoals movies, mp3, etc... die zouden centraal beschikbaar moeten zijn voor alle toestellen, en dan enkel nog zo klein mogelijke schijven in de toestellen zelf. Nu zit ik hier met de volgende setups: XBOX: 250GB PS2: 40GB Mijn Laptop: 100GB Extern voor mijn laptop: 250GB Shuttle PC: 320GB Family laptop: 60GB Externe schijf voor family laptop: 40GB Externe schijf: 80GB Zo zie je maar, 1,14 Terrabyte aan storage, en alles staat overal en nergens. Even zoeken om hier een optimale oplossing voor te vinden.
alejandro Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Optimale oplossing: lan storage. Vastberaden, geen arrogantie!
Barabas Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Citaat: Optimale oplossing: lan storage. Mogelijk met een 'goedkope' NSLU2. Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen