Andre92 Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 Hoi, Ik gebruik sinds een half jaar met grote tevredenheid de JAG epg. Een week of 2 geleden zet ik ´s ochtends de receiver aan en zonder dat ik iets veranderd heb aan de receiver, tap´s etc. werkt opeens Jag´s epg niet meer. De tap staat wel gewoon nog steeds in de autostart directory. Ik heb inmiddels alle tap´s al eens gedeleted. Daarna alleen de Jag epg erop gezet (nieuwe install), maar nog steeds niks. Ik heb de laatste topfield firmware geinstalleerd (al een tijdje voordat de jag ophield te werken). Enig idee wat hiervan de reden zou kunnen zijn? Ik heb bij de nieuwe installatie vooraf de gehele program files en autostart directory gedelete en daarna alleen de jag tap erop gezet, werkt niet.... Zou het kunnen dat deze tap nog ergens een config file opslaat die standaard niet zichtbaar is?? Groetjes, André
Happy2000 Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 JAG EPG heeft een verloop datum, die verloop datum is bij jou afgelopen. Je kunt gewoon een nieuwe versie downloaden van het net of van mijn site en deze zal dan weer werken, de nieuwste versie van Jag werkt tot feb 2006 geloof ik. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Andre92 Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Geplaatst: 23 september 2005 Hoi, Bedankt voor je snelle reactie. Ga ik meteen proberen! Ik begon de tap al behoorlijk te missen. Btw, misschien is het voor een toekomstige versie handig de gebruiker te waarschuwen dat de tap datum verlopen is...? Groetjes, André
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen