Gast Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Bedankt voor de tip, maar helaas is het in dit geval niet de oplossing. Ik heb al verschillende frequenties gebruikt maar geen resultaat. Lijkt er gewoon op dat de modulator wordt belast door het aansluiten van de coax en daardoor geen fatsoenlijk signaal meer uit geeft. (Veel sneeuw, geluid wel goed) Ik zal morgen nog weleens gaan stoeien. Mocht er nog iemand zijn die hetzelfde probleem heeft dan hoor ik dat graag.
crazymans Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Als jullie erg zitten met dit probleem is er trouwens wel een (dure) bypass. Dat is een modulator aan de scart plaatsen. Ik heb dit jaren geleden gedaan om ook een stereo signaal via de coax te krijgen en gebruik dit nog steeds. Kostte toen ca. 100 euro, mono is veel goedkoper! Misschien is dit iets: Vroeger met mijn Echostar 808 had ik regelmatig last van storingen op het RF-signaal. De oplossing was toen om de spanning van het hele apparaat er even 10 seconden af te halen. Daarna ging het dan weer een paar weken goed. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
cornea Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Citaat: Bedankt voor de tip, maar helaas is het in dit geval niet de oplossing. Ik heb al verschillende frequenties gebruikt maar geen resultaat. Lijkt er gewoon op dat de modulator wordt belast door het aansluiten van de coax en daardoor geen fatsoenlijk signaal meer uit geeft. (Veel sneeuw, geluid wel goed) Ik zal morgen nog weleens gaan stoeien. Mocht er nog iemand zijn die hetzelfde probleem heeft dan hoor ik dat graag. Waarschijnlijk is je ingangssignal te sterk,dit kun je oplossen als je een regelbare verzwakker tussen de ingang zet. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Afgelopen maar dagen maar ff alle kanalen geprobeerd en wat blijkt. Op enkele kanalen (bijv. 31) werkt de modulator perfect. Zet ik hem dan een kanaal hoger of loager, dan is er alleen sneeuw te zien. Maar goed, kanaal 31 is bij ons vrij dus daar op laten staan. Bedank iedereen voor de reacties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen