Ga naar inhoud

alleen beeld met user au op on

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Het valt me op bij de Newcs 1.06 server voor een S*y NDS kaart die ik sinds een paar dagen heb lopen dat als ik met mijn dreambox inlog ik alleen beeld krijg als ik au op on zet bij die user. Zoals hieronder:

<name>User1</name>

<password>Pass1</password>

<au>on</au>

Ik heb 3 users als test aangemaakt. Met alledrie de namen probeer ik in te leggen met au weggelaten:

<name>User1</name>

Dan krijg ik geen beeld. Staat au wel op on, dan krijg ik meteen beeld. Wie weet hoe dit kan? Het moet toch mogelijk zijn gebruikers toe te voegen zonder au bevoegdheid.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Niemand een idee? Ik gebruik trouwens camd3799. Misschien is het een beveiliging in deze cam? Heel vreemd, ik heb verschillende werkende newcs configs gezien warin au op off stond of weggelaten was en eea gewoon werkte. Ik heb het ook geprobeerd met au niet weggelaten maar op "off"en wederom geen succes. Samenvattend:

Dit werkt:

<name>User1</name>

<au>on</au>

Dit werkt niet:

<name>User1</name>

Dit ook niet:

<name>User1</name>

<au>off</au>

Heel vreemd. Niemand een idee? Ik zou het op prijs stellen want ik wil au liever niet aan. Ik update m wel in m'n digibox, want ik heb het idee dat sky binnenkort met een tegenactie komt en kaarten die niet regelmatig in een digibox zitten uitschakelt of niet update.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen