bossjock Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 Na de upgrade naar de nieuwste software release voor de PVR-5020 moet je eerst een factory reset doen. Uiteraard sla je dan eerst de instellingen op en ook de kanalenlijst. Mij lukt dat niet. Wie kan mij aan een instruktie helpen voor de Edotor 1.0.8c die ik dus al heb geinstalleerd? VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB); Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.
Gast Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 Het heeft geen zin een backup van jouw instellingen te maken, zodat je na een fabrieks-reset deze kunt terugzetten. In principe kun je het wel terugzetten, maar de nieuwe firmware verwacht op bepaalde geheugenplaatsen waarden, die niet op dezelfde plaats staan t.o.v. vorige versies. Je kunt natuurlijk wél een backup maken en noteren op welke firmware-versie het werkte. Voor het geval dat...... Een handleiding heb ik nog nooit gezien van de STB-Editor
bossjock Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Geplaatst: 25 september 2005 OK, maar geldt dat ook voor de kanaleneditor? Het betekent immers dat ik na de reset alles (4 sats) weer opnieuw moet inlezen. Ik bedoel als dat niet nodig is......en ik begreep dat die editor daar nou juist voor ontwikkeld is. VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB); Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.
Gast Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 Lees anders even de draad over de laatste versie software voor de 5020.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen