André Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 Om de een of andere reden was ik vannacht om 04.00 uur in de huiskamer. De tuner (tf4000pvr) sprong 'spontaan' uit de standby stand. Het display vertoonde '0000' en een simulatie of de 4 tekens cirkeltjes draaiden (ik had niet te veel gedronken). Daarna een aantal keren een aftellen tot nul met de twee meest rechtse cijferposities. Nu ken ik van mijn Mac dat er 's nachts ook één of ander onderhoud plaatsvindt, en het zal hier ook wel zo zijn. Maar wat houdt zo'n update in? Is het een firmware update? Hoe vaak gebeurt zo iets?
DeBeek Geplaatst: 25 september 2005 Geplaatst: 25 september 2005 Hij haalt gewoon de nieuwe EPG info op. Staat ook in de gebruiksaanwijzing , tijd staat standaard op 4:00 uur
Gast Geplaatst: 26 september 2005 Geplaatst: 26 september 2005 En als jij liever hebt dat ie dat om 06.00u doet, stel je die tijd in.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Niets aan de hand inderdaat het ophalen van de EPG Info Drank is dus niet de oorzaak !!!!!! (grapje)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen