Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Heb een strong 8100 en een twin lnb voor de astra en hotbird dmv een switch. Ik krijg echter maar beeld op 1 satelliet. Schakel ik de astra uit, beeld op de hotbird en andersom. Kan wel 2 satellieten opgeven in het menu, maar heb maar beeld op 1 sat. Kan de strong dit niet aan wellicht??? Op mijn andere ontvanger (topfield) werkt het wel prima.
Gast Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Het kan aan de disedq switch liggen wie erin zit is dit een monoblok met disecq 2.0 dan werkt het meestal niet de strong kan alleen goed werken met disecq 1.0
Gast Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Citaat: Het kan aan de disedq switch liggen wie erin zit is dit een monoblok met disecq 2.0 dan werkt het meestal niet de strong kan alleen goed werken met disecq 1.0 Geldt dit ook voor de Strong srt 6850.
Gast Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Dat denk ik niet daar deze ontvanger volgens mij ook al disecq 1.2 (motor) aan kan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen