ceesmf Geplaatst: 27 september 2005 Geplaatst: 27 september 2005 Al enkele dagen ben ik op zoek naar een oplossing voor problemen met opnames van D+ kanalen Enkele gegevens DM7020 Fresh install PI2 image met flash erase HDD , opnieuw geformateerd , zowel intern als extern over het netwerk met CIFS EMU's : div. Camd3 (vanaf 3.79 en Newcamd 6.01 Geen enkele andere plgin geinstalleerd Opnames van BV Ned 1 ,FTA's of Multivision laten zich op de dreambox probleemloos afspelen; opnames van Taquilla spelen af met veel storingen en laten zich op de pc met bv DVBviewer en/of VLAN helemaal niet afspelen (DVBviewer, unknown error, can't load codec, Vlan geeft helemaal geen errormelding; opent ook geen video window en de progress indicator beweegt heel snel) Iemand enig idee?
ZFLaSH Geplaatst: 7 oktober 2005 Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik heb precies hetzelfde. TvCabo en Taquila willen niet via VLC afdraaien terwijl de rest het prima doet. Ik gebruik de Gemini 2.20 fix met Newcamd 6.03 voor de TvCabo en de Camxng 28-08 voor de rest van de kanalen. Zoals ik al even gezien heb, ligt het denk ik aan de Nagravision... maar als iemand een tipje heeft, heel graag..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen