FrankAdem Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Ben weer wat met Gemini 2.20 (DM7020) aan het klooien, en het is nogal vreemd dat de helft van de onderste regel van het scherm er niet opstaat. Dus bv. waar het menu komt waar er info staat over de cam (Common Interface), de EPG (rood icoontje) en zo. Ik heb een gewone 4:3 tv, en heb de modus 4:3 geselecteerd. Kan ik die schermpositie aanpassen? Op Gemini 2.10 heb ik dat probleem niet...
aal50 Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 kijk eens bij osd instelingen en dan tux tex positie Andre
FrankAdem Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Geplaatst: 28 september 2005 Citaat: kijk eens bij osd instelingen en dan tux tex positie Het gaat niet over tuxtext, maar over het beeld zelf.
Perdi Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Heb je bij je AV instelling soms TV system op NTSC staan? Kies voor PAL of multinorm. Succes! Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
Gast Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Hoi, heb hetzelfde probleem gehad, ik heb bij mij een andere skin gekozen zoals die standaard bij de DM7000 ook staat (enigma), toen was het probleem opgelost, en alles weer zichtbaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen