Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn 7020 werkt met de hydra image 1.09. Echter mijn opnames op HDD, van zenders die via de Radegast 3.0 final lopen, zijn zwart. Daarintegen werkt het wel met de newcamd softcam. Weet iemand de oplossing voor mij? Tot nog toe helpt alleen het rebooten en opnieuw installeren van de hydra image.

Geplaatst:

heb je al eens geprobeerd om eens naar de betrevende zender te kijken tewijl je opneemt ? het gebeurd hier nogal eens dat ie niet kan opnemen als ie niet eerst actief beeld heeft gegenereerd. dit kan ook komen omdat mijn kaart niet in de betreffende box zit maar in de kamer hiernaast en dat ie dan de juiste info niet optijd binnenkrijgt, maar echt zeker hiervan ben ik nog niet.

iniedergaval geeft het misschien iets meer inzicht in de oorzaak van je probleem.

groet

kamaradski

Geplaatst:

niet heel byzonder maar zorg wel dat je de vorige install er eerst volledig afgooit

groet

kamaradski

Geplaatst:

radegast 3.0 final neemt inderdaad zwart op, uitwijken naar v3.0ß14 en je probleem is opgelost.

zoek maar even op het forum, zijn diverse posts al over geweest.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Of je installeert mgcamd.

Neemt perfect op vanaf een Radegast share, en je kunt gelijktijdig kijken naar een andere zender op dezelfde transponder.

Greetz, Lion.

Geplaatst:

Probleem opgelost! Opnieuw de image Hydra geinstalleerd. Dan kun je nog de Radegast 3.0 beta 14 downloaden en die werkt!! Wanneer je vervolgens "panel upgrade" doet kun je alleen nog maar Radegast 3.0 final en een andere Radegast downloaden. Beide hebben problemen en geven een zwart beeld bij opname op HDD.

Radegast v 3.0 beta 14 werkt dus wel goed.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen