satoro Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Ik heb van de week een Topfield TF5000-CI + XCAM gekocht. Kon met mijn xtreme tuner gewoon met de Canal Digital smartcard de nl zenders bekijken. Met de TF5000-ci staan deze zenders op zwart. krijg dan balk in beeld gecodeerd of geen ontvangst. wie weet wat het kan zijn en heeft een oplossing? (De fta zenders doen het perfect).
PeHa Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Welke software staat er op de xcam, want als je ze koopt zijn ze over het algemeen leeg en werken ze dus niet. Bij mij werkt de combinatie zoals jij beschrijft prima. Topfield 5000 ci met Xcam(xcrypto 1.40) en CD kaart. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
satoro Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Geplaatst: 28 september 2005 DE xcam is geprogd, kan er de spaanse canal+ op hispa mee ontvangen. Heb het ook geprobeerd met een magiccam. Helaas geen ook beeld nl zenders.
PeHa Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Mijn vraag was "Welke software staat er op de xcam ?" Er zijn versies die niet samen gaan met de CD kaart VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
satoro Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Geplaatst: 30 september 2005 off topic, probleem opgelost. lag aan mijn magiccam, daar stond matrix reloded op, na deze omgeprogd te hebben naar penta was het weer beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen