Gast Geplaatst: 28 september 2005 Geplaatst: 28 september 2005 Kan iemand mij uitleggen hoe ik met de SRT 6850 3 lnb´s met switch moet instellen. Al de LNB´s zijn TWIN, maar op de Xtreme staat alles al goed ingesteld, dus dat is gelukt, alleen op de Strong lukt het niet. Aansluiting als volgt. Turksat op SWITCH A ASTRA 1 op SWITCH B HOTBIRD op SWITCH C Hoe moet ik nu de 6850 instellen, please help want ik kom er niet uit!
Gast Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 GA naar "menu" Dan naar installatie Pincode 0000 (druk dan op ok) kies nu LNB instellingen Maak nu 3 lnb instellingen (LNB1, LNB2 en LNB3) LNB LNB1 LNB type UNI LNB schotel Vast Diseq switch V1.0 of V1.1 (moet je even checken/uitproberen) Disecq 1 LNB LNB2 LNB type UNI LNB schotel Vast Diseq switch V1.0 of V1.1 (moet je even checken/uitproberen) Disecq 2 LNB LNB3 LNB type UNI LNB schotel Vast Diseq switch V1.0 of V1.1 (moet je even checken/uitproberen) Disecq 3 Als je dit allemaal gedaan hebt. Druk je op de rode kleurentoets(niet de aan/uit toets) op je afst bediening om alles op te slaan. SLuit op je disecq zoals je boven hebt beschreven alles aan disecq A= LNB1 disecq B- LNB2 en disecq c = LNB3 Ga nu in het menu naar kanalen installeren en kies turksat met de disecq op lnb1. Laat nu de ontvanger zoeken met de rode toets en herhaal dit ook voor de andere twee satellieten echter veranderen de satelliet en de LNB Su6 Ga nu in menu opzoek naar kanalen zoeken. Kies nu voor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen