daf_driver Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Medeforummers, ik ben in het bezit van een Puma (nee, niet die op de Veluwe rondliep). Nu heb ik een vraag , als ik de Puma opnieuw laat scannen, ben ik dan ook mn favorietenlijst kwijt of blijft die zoals die is? Gaarne jullie antwoord. Groet, Daf_driver VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
daf_driver Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Geplaatst: 30 september 2005 Sorry, maar mn handtekening klopt niet meer VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
The postman Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Citaat: Medeforummers, ik ben in het bezit van een Puma (nee, niet die op de Veluwe rondliep). Nu heb ik een vraag , als ik de Puma opnieuw laat scannen, ben ik dan ook mn favorietenlijst kwijt of blijft die zoals die is? Gaarne jullie antwoord. Groet, Daf_driver Hij blijft het zelve !!!!!!!!!!!!!!! DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen