Gast Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Ik kan geen Img's draaien vanuit mijn USB omdat""Boot Menu"niet geinstaleerd kan worden!! ik krijg de melding via Flashwizard pro 5.2 dat ik Boot menu op de Flash Image moet instaleren,ik druk op ja maar er gebeurt niks!ik draai de laatste Pli"Pino"als flashImage,als ik me DB opnieuw opstart krijg GEEN (multiboot)keuze of ik een img. vanuit de usb of de flash wil draaien,voorheen bij Hydra kreeg wel die keuze,iemand een oplossing? gr,Sinbad
Marc put Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Ik had het onlangs ook voor. Mijn oplossing zie: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...p;page=9#980822 DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
dAF2000 Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Met 4.5b lukt 't wel. Die gebruik ik om het bootmenu te installeren en zet dan met 5.2 de images op USB. Die 5.2 zal dan wel elke keer zeuren dat 't bootmenu niet geinstalleerd is, maar da's geen probleem, da's al met die 4.5b gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen