Beurnie1 Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Hey effe een vraagske. Tv kijken doe ik via mijn dreambox 5620. Nu, mijn opnames maak ik over het netwerk op mijn PC. Maar, is het eigenlijk mogelijk om deze opnames rechtstreeks te bekijken op de pc? (met een bepaalde player of codec?) Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
CHRIS Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 je kunt hm mounten met je Pc. Je moet dus wel eerst een user aanmaken en dan je harde schijf met die user sharen. Zodra je die geshared hebt en wanneer de dream mount ok zegt kun je rechtstreeks op je harde schijf opnemen. Als je daarna die bestanden wilt zien moet je ze eerst converteren naar een video bestand wat wel de enige tijd in beslag neemt. Maar dat is gewoon je pc laten lopen en 4 koppen koffie drinken enz. Groet Chris
Gast Geplaatst: 30 september 2005 Geplaatst: 30 september 2005 Probeer vlc eens. Bestand op je hd kun je gewoon openen terwijl de dreambox er gegevens bij schrijft.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 mediaplayer classic kan je dreambox bestanden gewoon afkijken zonder ze te hoeven converteren. je vindt mp-classic onder de naam "real alternative" of als onder deel van het codec pakket "k-lite codec" suc6 kamaradski
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen