dannyboy Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Hoi, Wie kan mij vertelen wat de meerwaarde is van een db500 t.o.v. een (Philips) dbox2? Van de db7000 kun je zeggen dat er een harde schijf in gaat, maar is dat het enige verschil? Vraag dit om een idee te krijgen in hoeverre het lucratief en zinvol is een dbox2 aan te schaffen. Je kunt ze allemaal aan een netwerk koppelen. Je kunt ermee sharen en ook onderling mee sharen toch? Dus een dbox2 met een db7000? Alleen kan geen HD in de dbox2.Een dbox1 heeft geloof ik niet zo veel zin meer. Dit dacht ik ergens gelezen te hebben. Ik kan deze vraag toch wel hier stellen of moet dit in het dbox forum? Praat hier trouwens over satellietversies van de boxen. Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 2 oktober 2005 Geplaatst: 2 oktober 2005 Zover ik weet hebben de dbox2-en slechts een 10 Mbit netwerk aansluiting. Om op te nemen is dat nogal aan de krappe kant. Soms gaat het, soms niet. Dan heb je met de 100 Mbit van de Dreambox meer ruimte. Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen