Ga naar inhoud

kan Newcamd 6.03 niet meer configureren zoals v6.01

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb tijden gedraaid met Newcamd 6.01 en beslot nu om de Newcamd 6.03 geinstalleerd. Voorheen kon je door de blauwe knop en OK de settings aanpassen. Deze waarden houd hij nu niet meer vast. Ook doet de CI info het niet meer. Ik heb er weken geleden iets over gelezen maar ik kan het gewoon niet meer vinden. Het zou te maken hebben met de locatie waar die setting-files worden bewaard. Wie kan/wil me even op weg helpen?

Geplaatst:

Voorheen: var/tuxobx/config/

Heden: var/tuxbox/config/newcamd

De editor in de Hydra firmware kan hier dus niet mee omgaan. Je zal e.e.a. handmatig aan moeten passen. Maar dit is niet zo moeilijk.

Overigens: Hier dtaait 6.03 niet lekker. Ben weer terug gegaan naar 6.01.

Geplaatst:

Sterker nog, het file formaat is hier en daar gewijzigd dus de pre 6.02 configuratie tools zullen het allemaal niet (goed) meer doen.

Geplaatst:

Gister is er een versie Newcamd 6.03 Voor Hydra 7000 uitgebracht , mischien heb je daar wat aan ?

Ik weet niet welke Image dat je heb .

Geplaatst:
Citaat:
Gister is er een versie Newcamd 6.03 Voor Hydra 7000 uitgebracht , mischien heb je daar wat aan ?
Ik weet niet welke Image dat je heb .

Je kan deze wel downloaden via het Hydra menu, maar niet instellen via het hydra menu. Zal dus helaas met de hand moeten.

Geplaatst:

Wat is het verschil tussen newcamd 6.02 en 6.03?? Heel lang hoor je niets over newcamd (na 6.01) en vervolgens komen er 2 achterelkaar uit(6.02 en 6.03).

Dus wie het verschil weet mag dat vertellen.

Alvast bedankt en de groeten,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen