Gast Geplaatst: 3 oktober 2005 Geplaatst: 3 oktober 2005 Sinds de laatst software update loopt beeld en geluid niet meer synchroon na een uurtje naar dezelfde zender kijken. Zappen naar een andere zender en weer terug en beeld en geluid lopen weer synchroon. Heb een officiele Seca2 kaart met Aston module. Heb de firmware er al meerdere keren opnieuw ingezet, echter zonder verbetering. Iemand suggesties?
Hans4 Geplaatst: 8 oktober 2005 Geplaatst: 8 oktober 2005 Is het een bepaalde zender? Ik zag het bv. op Classic FM TV maar niet op andere zenders. En na een paar minuten al. En ook op de opname. Dus dat zal wel echt fout uitgezonden zijn. Is het alleen tijdens opnemen, of ook zonder opnemen of timeshift? Ik heb regelmatig gedonder met kijken tijdens opname (geen geluid, blijven hangen, etc, vooral na 1e keer terugspoelen vanf NU) maar altijd te herstellen door even eruit te gaan en er weer in te gaan. HansVU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D
Gast Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Hoi Michiell, hetzelfde hier, o.a. bij RTL4. Dit ligt niet aan de uitzending, want op mijn andere sat.ontvanger heb ik geen problemen met synchronisatie ( Philips DST 5816 ).Het komt dus uit de PVR Heb sinds een maand een PVR 5020, bevalt goed, alleen......de bijgevoegde gebruiksaanwijzing is wat 'eenvoudig'
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen