OscarRolsma Geplaatst: 3 oktober 2005 Geplaatst: 3 oktober 2005 Heren/dames, Ik heb een dreambox 500. Als ik zoek naar een satelliet en hij vind hem niet dan blijft er maar in het scherm staan: Please wait while motor is turning to xx.x" In het forum wordt gesproken over "motor input knop" die je dan op een andere waarde (40 ma) zou moeten zetten zodat de dreambox weet dat de schotel klaar is met draaien. Ik kan echter deze instelling niet vinden. Ook lijkt er geen time out te zijn voor deze melding. Wie weet hier meer van. Groet, Oscar Rolsma
cor11 Geplaatst: 3 oktober 2005 Geplaatst: 3 oktober 2005 tsja ik weet dat het bij de dream 7000 onder instellingen en dan service zoeken daar zie je rotor instellingen en daar kan je je veranderingen doen groeten cor
OscarRolsma Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik heb echter een 500 en kan deze instelling niet vinden. Oscar
OscarRolsma Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2005 Is er nu echt niemand met een dreambox 500 icm een motor. Ik kan alleen draaien naar:Astra2, Astra1 en Hotbird. Waarom werkt de rest niet? (Sirius bv) Groeten, Oscar
OscarRolsma Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik heb een DiSEqC 1.2 H-H motor en een Dreambox DM 500S Oscar
Gast Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik kan je enkel zeggen dat mijn Stab 100HH niet werkt op de DB500S, ik moet hem eerst doorlussen via een andere decoder anders krijgt hij niet genoeg stroom. Het is een bekend probleem.
OscarRolsma Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2005 Hoe bedoel je: doorlussen naar een andere receiver? Kan ik een oud receivertje kopen en deze ertussen zetten? Oscar
OscarRolsma Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2005 Het vreemde is dat hij wel netjes naar de ASTRA1 en 2 en hotbird draait. Als ik een andere kies lijkt het wel of hij naar de 0 positie draait. Je kan op de DM 500 ook de schotel stap voor stap draaien, dit werk twel goed. Oscar
Gast Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik heb ook een dm500 met HH100, deze draait zonder tussenkomst oid van hispa 30 t/m 28.8 astra en alles daartussen.. enige vreemde is af en toe dat als je bv van 28.8 terug wilt naar 19.2 hij gewoon niets doet, geef je vervolgens aan dat ie door moet draaien naar 13.0 dan komt er beweging in en tik je dan een zender aan op de astra dan werkt het wel... heb er maar mee leren leven....
OscarRolsma Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2005 Al gedaan, helpt niks. Kan met de hand op de tv wel helemaal rond gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen