Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heren/dames,

Ik heb een dreambox 500. Als ik zoek naar een satelliet en hij vind hem niet dan blijft er maar in het scherm staan: Please wait while motor is turning to xx.x" In het forum wordt gesproken over "motor input knop" die je dan op een andere waarde (40 ma) zou moeten zetten zodat de dreambox weet dat de schotel klaar is met draaien. Ik kan echter deze instelling niet vinden. Ook lijkt er geen time out te zijn voor deze melding. Wie weet hier meer van.

Groet,

Oscar Rolsma

Geplaatst:

tsja ik weet dat het bij de dream 7000

onder instellingen en dan service zoeken

daar zie je rotor instellingen

en daar kan je je veranderingen doen

groeten cor

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik kan je enkel zeggen dat mijn Stab 100HH niet werkt op de DB500S, ik moet hem eerst doorlussen via een andere decoder anders krijgt hij niet genoeg stroom.

Het is een bekend probleem.

Geplaatst:

Het vreemde is dat hij wel netjes naar de ASTRA1 en 2 en hotbird draait. Als ik een andere kies lijkt het wel of hij naar de 0 positie draait. Je kan op de DM 500 ook de schotel stap voor stap draaien, dit werk twel goed.

Oscar

Geplaatst:

Ik heb ook een dm500 met HH100, deze draait zonder tussenkomst oid van hispa 30 t/m 28.8 astra en alles daartussen..

enige vreemde is af en toe dat als je bv van 28.8 terug wilt naar 19.2 hij gewoon niets doet, geef je vervolgens aan dat ie door moet draaien naar 13.0 dan komt er beweging in en tik je dan een zender aan op de astra dan werkt het wel...

heb er maar mee leren leven....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen