Gast Geplaatst: 4 oktober 2005 Geplaatst: 4 oktober 2005 Hallo, ik heb pas Satracker 2.0 (van Rebel) geladen in mn Strong 8100. Alles werkt prima, alleen de ondertitel funktie niet. Bijvoorbeeld bij kanalen als BBC1...BBC4 of ITV3 op Astra 2D toont de strong dat er opdertitels zijn, maar toont ze niet. Weet iemand hoe dit moet of werkt dit eenvoudigweg niet in Satracker 2.0? (ik had hiervoor Satracker versie 1.4 en daar ging het trouwens ook niet). Groeten, RemcoB
Gast Geplaatst: 5 oktober 2005 Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik weet helemaal niet of dit werkt ik heb het nog nooit gebruikt maar ben bang dat het niet werkt op de strong.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Update: ik heb ondertussen uitgevonden dat ondertitels WEL werken, alleen niet voor de kanalen waarin ik geinteresseerd ben... Als je afstemt op bv Taquilla op astra 1 en de ondertitels aktiveert mbv "+" en dan subtitles, dan werken de onderitels wel (ik heb overigens geen beeld op deze zenders op astra 1, hoef ik ook niet). Bij bijvoorbeeld BBC en ITV3 op astra 2 ziet Satracker 2.0 wel dat er ondertitels zijn en dat ze Engels zijn, maar kan ze op een of andere manier niet tonen. Is bij ITV3 jammer omdat ITV3 geen teletekst met ondertitels heeft. Het selekteren van de diverse audiokanelen (normaal en "narrated" op BBC) werkt fantastisch met satracker 2.0.... Groeten, RemcoB
it feintsje Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Sommige programma's op "travel"zijn ook NL ondertiteld. Dit werkt althans wel op de Philips.
Robert8100 Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Op 8100 werken ondertitels wel voor BBC zenders bij originele f/w v22 maar ja dan heb je geen sattracker met al de voordelen van dien. Robert STR8100 DREAMBOX7000 DISH85CM ASTRA1/2&HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen