sretlow Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2005 Als je met het test proggie geen werkende string krijgt dan kun je er van uit gaan dat je modem het niet ondersteund. Maar in hyperterm zou je met het commando at wel ok moeten krijgen want anders is je modem niet goed geinstalleerd. Als je at intikt krijg je dit niet op het scherm te zien. Alleen als je daarna enter geeft komt het antwoord "ok". als je ingetikte commando's ook wilt zien moet je ate1 intikken. (ATE1) het laatste is een getal één. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Feigling Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Ik geef het op. Modem werkt ok maar nummer weergave niet. Kan ook nergens vinden op internet vinden of het modem caler id ondersteund, ga eens kijken of ik een modem met die optie op de kop kan tikken en dan weer verder testen. Bedankt voor de hulp. 2x Dreambox 500 - Philips 5816/23 - Triax 88 - Quatro monoblock
sretlow Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2005 Hint: ik heb op de duitse een_of_andere_veiling_site (is geen commerciele site dus ik neem aan dat dit mag) welk modems gevonden met caller_id. Moet je eens zoeken in analog modems en dan op caller of clip (wel in de tekst zoeken en niet alleen in de titel. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
sretlow Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2005 Nog een site voor veel info en hoe je het werkend kunt krijgen! Dit is eigenlijk de meest nuttige site: Hier dus.... Kijk bij support! ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen