Ga naar inhoud

PLI 28.2 ->28.4 ? Settings BBC service not found (icm diseqc switch)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik verschillende images en gebruik hierbij een door mij aangepaste settingslijst.

Nu heb ik echter de laatste PLI op usb en worden de zenders van 28,2 niet gevonden.

Laat ik opnieuw scannen dan worden de zenders gevonden, echter op 28.4.

(Nee, de switch is ok. Zenders op 28,4 werken allen ok)

Kan ik ergens de sat veranderen, zodat ik niet per zender handmatig mijn boeketten hoef te updaten? Een andere sattelites.xml ofzo?

PS. Het leeghalen van de actuele zenderlijst uit de dreambox (dreamboxedit) wil vreemdgenoeg niet en het plaatsen van een aangepaste lijst naar de dreambox wil wel. Gebruik hiervoor als pad: /mnt/usb/fwpro/pli-7000-20050920-pino/var/tuxbox/config/enigma/ met de xml file van de laatste hydra. (In PLI kon ik de xml file niet vinden).

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Ik heb dat probleem ook. Heel vervelend. Bij Hydra had ik overigens precies hetzelfde. Omdat ik weinig tv gekeken heb de laatste tijd, heb ik nog niet verder gekeken om Astra 2 te kunnen zien. Hopelijk komt er een simpele oplossing.

Geplaatst:

Even opnieuw bij Services zoeken / Satelliet configuratie opnieuwe de E028.2 Astra 2ABD kiezen en opslaan. Hetzelfde (maar dan anders) ook voor Thor doen.

Succes!

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Geplaatst:

Welke satellieten gebruik je? Ik heb hier een gestripte satellite.xml, voor astra 1, 2, en hotbird

28.2 en 28.4 staan er als aparte satellieten in.

(edit: zucht, we mogen geen .xml uploaden, geen .gz, dus 101 pogingen later heb ik hem maar gerenamed in .txt)

987948-satellites.txt

Geplaatst:

Bedankt. Het werkt nu toch. Via Dreamboxedit heb ik m'n satellites.xml geupdate, zenderlijst opnieuw ingeladen en vervolgens in de satellietconfiguratie de satelliet "28.2" gekozen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen