Gast Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 Hallo ik heb zojuist humax dream settings gedown load ik weet want het staat er dat ik maar 4000 kanalen naar de humax kan zenden maar ik weet niet hoe dit te doen ,dus hoe haal ik zoveel kanalen weg dat er maar 4000 over blijven wie kan mij dat precies vertellen hoe ik dit moet doen ik heb geen idee.PS het heeft ongetwijfeld al op het board gestaan maar ik kan het niet vinden wie wil mij helpen. vr gr gijs.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 Gebruik HumBox 4.1 en verwijder vooral de radio kanalen
Gast Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 Hallo ik heb humbox op de PC gezet maar als ik hem geladen maar ik krijg het niet in de humax ik denk dat de afstellingen niet goeg staan ? kun je mij die misschien door geven. ik gebruik gewoonlijk xoak maar daar weet ik ook niet hoe je de zenders die je teveel heb weg moet halen. PS hij geeft aan als fout ACCES VIOLATION AT ADDRESS 0224DF02 IN MODULE FV3 DLL.DLL,WRITE OF ADRESS0238oo4.het zegt mij helemaal niets wat doe ik verkeerd.
Olie B Bommel Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 waar om gaan jullie op PM over anderen willen ook graag wat leren hoe het opgelost kan worden vr.gr.olie b bommel
Gast Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 Heer Bommel ik verzon de volgende list : verwijder de radiokanalen ,want tv + radio= 5300 de humax kan er maar 4000 aan
Olie B Bommel Geplaatst: 6 oktober 2005 Geplaatst: 6 oktober 2005 bedankt melisa ga ik het ook proberen groetjes olie b bommel
Olie B Bommel Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 ik heb de dreambox settings in de humax gezet alleen de tv kanalen 3885 maar nu probeer ik de humax settings er weer in te zetten maar dat lukt niet wil niet meer laden hoe kan ik de zenders in de ontvanger wissen?????? vr.gr. olie b bommel
Gast Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Met prog :delete all channels no prefs.zie bijlage 990127-DeleteAllTheChannels_NoPrefs.zip
Olie B Bommel Geplaatst: 11 oktober 2005 Geplaatst: 11 oktober 2005 maxhum bedankt voor de bijlage alles werk weer perfect groetjes olie b bommel
Gast Geplaatst: 11 oktober 2005 Geplaatst: 11 oktober 2005 Hallo ik heb nog een vraag over humax settings het is bij mij nog wel niet van toepassing maar ik ben wel benieuwd,ALS je bij xoak alleen een nieuwe zenderlijst met alleen zenders en niet de antenne instellingen in die nieuwe zenderlijst?dan klik je op opties,tabblad LNB&MENU,enje vinkt de twee opties menu en lnb config override aan zo behoud je de antenne instellingen die reeds in je ontvanger geconfigureerd zijn. maar hoe werkt dit nu met humbox 4.1? vr gr gijs.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen