Ga naar inhoud

Cursor springt ineens naar top bouqet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dit al enkele keren gehad op verschillende images, en ik kon er verder o het forum hier niets over vinden. Als ik door de bouqetten aan het wandelen ben gebeurt het regelmatig dat ineens het scherm refreshed en ik weer bovenaan het bouqet sta. Super irritant, er ik kan er geen verklaring voor vinden. Ik heb zelfs de laatste pet123 settings lijsten opgehaald en daar heb ik het probleem ook. Ik zie geen services verdwijnen uit de lijst, alleen maar de refresh en ik sta weer bovenaan.

Iemand een idee waardoor dit komt ?

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb dit al enkele keren gehad op verschillende images, en ik kon er verder o het forum hier niets over vinden. Als ik door de bouqetten aan het wandelen ben gebeurt het regelmatig dat ineens het scherm refreshed en ik weer bovenaan het bouqet sta.

Geen oplossing ik ken het probleem en niet alleen op de 7000S maar ook de 5620S in huis heeft er last van met verschillende lijsten. Ik heb wel een kleine workaround gevonden om niet weer helemaal naar beneden te hoeven scrollen. Op het moment dat je weer naar boven in de lijst springt, een keer op de lame button drukken en dan weer pijltje naar beneden. Hiermee kom je weer op de positie van de laatste actieve zender.
Geplaatst:

Goeie workaround, zal het eens proberen. Toch benieuwd of anderen misschien een oorzaak kennen van dit euvel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen